Gdzie: Online
Koszt: Bezpłatnie
Czy kurs jest certyfikowany: Tak
Dla kogo: Przedsiębiorców i wszystkich osób chcących prowadzić badania rynku.
Czas trwania kursu: 4h
Na tym kursie przygotowanym przez Akademię PARP nie tylko poznasz teorię, ale przede wszystkim nauczysz się, jak przeprowadzać badania rynku i testy produktów w praktyce. Zdobędziesz umiejętności, które przydadzą Ci się w każdej pracy związanej z marketingiem, sprzedażą czy rozwojem produktu!
Co zyskasz uczestnicząc w kursie Badanie rynku i testowanie produktów?
- Dowiesz się, jak wygląda praktyczna strona procesu badania rynku i testowania produktu oraz poznasz najczęściej popełniane błędy w tych procesach.
- Poznasz etapy badania rynku i testowania produktów. Będziesz wiedział, jakie są najskuteczniejsze działania w tych etapach.
- Dowiesz się, jakie narzędzia pozwalają uczynić badanie rynku i testowanie produktów efektywnymi procesami przed wprowadzeniem nowych produktów na rynek.
Zawartość kursu Badanie rynku i testowanie produktów
Rozdział 1. Wprowadzenie do badania rynku
Rozdział 2. Przygotowanie badania rynku
Rozdział 3. Proces analizy w badaniu rynku i testowaniu produktów
Rozdział 4. Ekspozycja i dokumentacja wyników badań
Rozdział 5. Decyzja jako kluczowy element badań rynku i testowania produktów