Gdzie: Online

Koszt: Bezpłatnie

Czy kurs jest certyfikowany: Tak

Dla kogo: Przedsiębiorców i wszystkich osób chcących prowadzić badania rynku.

Czas trwania kursu: 4h

Link do kursu

Na tym kursie przygotowanym przez Akademię PARP nie tylko poznasz teorię, ale przede wszystkim nauczysz się, jak przeprowadzać badania rynku i testy produktów w praktyce. Zdobędziesz umiejętności, które przydadzą Ci się w każdej pracy związanej z marketingiem, sprzedażą czy rozwojem produktu!

Co zyskasz uczestnicząc w kursie Badanie rynku i testowanie produktów?

  • Dowiesz się, jak wygląda praktyczna strona procesu badania rynku i testowania produktu oraz poznasz najczęściej popełniane błędy w tych procesach.
  • Poznasz etapy badania rynku i testowania produktów. Będziesz wiedział, jakie są najskuteczniejsze działania w tych etapach.
  • Dowiesz się, jakie narzędzia pozwalają uczynić badanie rynku i testowanie produktów efektywnymi procesami przed wprowadzeniem nowych produktów na rynek.

Zawartość kursu Badanie rynku i testowanie produktów

Rozdział 1. Wprowadzenie do badania rynku

Rozdział 2. Przygotowanie badania rynku

Rozdział 3. Proces analizy w badaniu rynku i testowaniu produktów

Rozdział 4. Ekspozycja i dokumentacja wyników badań

Rozdział 5. Decyzja jako kluczowy element badań rynku i testowania produktów

Zobacz także: