Poziom trudności: Podstawowy

Termin zapisów: do 28.08.2024r.

Koszt: Bezpłatne

Czas trwania kursu: 30h

Gdzie: Online

Język spotkania: Polski

Kurs certyfikowany: Tak

Link do wydarzenia i rejestracji

Zapisz się na bezpłatny kurs, który przygotuje Cię do pracy w zawodach związanych z obsługą klienta oraz na każdym etapie kształtowania działalności marketingowej!

Kurs składa się z 30 godzin w formie e-lekcji łączących aspekt wykładowy z ćwiczeniowym. Każda lekcja zawiera odpowiedni materiał teoretyczny w formie prezentacji lub wideo oraz zadania praktyczne utrwalające i weryfikujące zdobytą wiedzę.

Zagadnienia poruszane podczas kursu student z łatwością może odnieść i porównać do codziennych zachowań własnych oraz zachowań innych w otaczającym go świecie.

Znajomość prawidłowości zachowań konsumentów można wykorzystać na stanowiskach pracy związanych ze sprzedażą i obsługą klienta oraz w działach marketingu i reklamy!

Nabyta podczas kursu wiedza podnosi również poziom świadomości konsumenckiej, dzięki czemu będziesz mniej podatny na działanie przekazów medialnych, a w przyszłości podejmiesz bardziej satysfakcjonujące decyzje zakupowe.

Co zyskasz uczestnicząc w kursie Zachowania konsumentów?

Przyswoisz wiedzę z zakresu zachowań konsumentów, w szczególności zagadnień teoretycznych związanych z konsumpcją, kategoryzacją potrzeb, determinantami decyzji konsumenckich, przebiegiem procesu decyzji konsumentów w teorii ekonomicznej oraz na przykładach różnych rynków.

Po kursie powinieneś być w stanie określić zależności pomiędzy występowaniem bodźców wpływających na konsumenta (ekonomicznych, marketingowych, kulturowych, społecznych, osobistych), a podejmowanymi przez niego decyzjami, mieć orientację w obowiązujących trendach oraz dostrzegać specyfikę różnych grup wiekowych konsumentów.

Poruszane zagadnienia podczas kursu Zachowania konsumentów

  • W module pierwszym zostały zaprezentowane podstawowe zagadnienia teoretyczne związane z zachowaniami konsumenta.
  • W module drugim zostały zaprezentowane czynniki wpływające na zachowanie konsumenta.
  • W module trzecim zostały zaprezentowane różne techniki i sposoby wpływu na kształtowanie zachowań konsumenta.
  • W module czwartym zostały zaprezentowane regulacje prawne dotyczące konsumenta na różnych rynkach.

Sam zobacz!

.

Zobacz również bezpłatny webinar

Decoding AI- Unlock the true potential of AI

Zobacz także:

Cenimy Państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Prywatności. Czytaj dalej.
Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu.Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek