Koniec terminu zgłoszeń: 25.10.2024r.

Link do stażu

Account Managerowie ściśle współpracują z Analytical Consultants w celu nawiązania bliskiej współpracy z wieloma największymi na świecie reklamodawcami i agencjami w celu opracowania rozwiązań cyfrowych, które budują silne firmy i marki.

Mają oni wgląd z lotu ptaka w ogromną transformację zachodzącą w miarę przenoszenia reklam na platformy mobilne i internetowe. Zespoły Google ds. sprzedaży dla dużych klientów pomagają kształtować sposób, w jaki firmy rozwijają swoją działalność w erze cyfrowej, doradzając klientom w zakresie szerokiej gamy produktów Google w wyszukiwarce, wideo i urządzeniach mobilnych, aby pomóc im w natychmiastowym i płynnym łączeniu się z odbiorcami.


Bycie analitykiem w Google to znacznie więcej niż tylko liczenie liczb – to znajdowanie atrakcyjnych spostrzeżeń w danych i wykorzystywanie wyjątkowych umiejętności biznesowych i komunikacyjnych, aby przełożyć te spostrzeżenia na działanie.

Jako jedna z osób odpowiedzialnych za planowanie strategiczne, prognozowanie i analizę w Google, konsultanci analityczni spędzają czas na zagłębianiu się w duże, złożone zbiory danych.

Dane nie pozostaną jednak w ich rękach obojętne, ale będą wykorzystywać swoje umiejętności krytycznego myślenia, rozwiązywania problemów i komunikacji, aby wpływać na przemyślane i świadome podejmowanie decyzji przez naszych najwyższych rangą liderów biznesowych w organizacji i potencjalnie niektórych z naszych największych klientów.

Minimalne wymagane kwalifikacje na stanowisku Analytical Consultant

  • Aktualnie zapisany na studia licencjackie lub magisterskie w regionie EMEA i na przedostatnim/ostatnim roku edukacji.
  • Odpowiednie doświadczenie praktyczne lub stażowe w zakresie analityki mediów, sprzedaży reklam, mediów cyfrowych i marketingu, doradztwa, analizy finansowej lub dziedzin pokrewnych.

Preferowane kwalifikacje na stanowisku Analytical Consultant

  • Możliwość odbycia minimum 13-tygodniowego stażu w pełnym wymiarze godzin w Polsce w okresie od maja do października 2025 r.
  • Odpowiednie doświadczenie praktyczne lub stażowe w zakresie analityki, rozwiązywania problemów, strategicznego zarządzania projektami i umiejętności analizy danych (SQL, Big Query, Tableau, Power BI).
  • Odpowiednie doświadczenie praktyczne lub stażowe w analizowaniu dużych zbiorów danych i destylowaniu ich do praktycznych wniosków, które są prezentowane w logicznej i przekonującej historii.
  • Odpowiednie doświadczenie praktyczne lub stażowe w zakresie technik pomiaru marketingowego i atrybucji (np. pomiar offline, MMM, MTA, atrybucja).
  • Doświadczenie w zakresie produktów reklamowych Google (np. Google Ads, Google Analytics, Google Marketing Platform).

Twój dokładny zakres obowiązków i szczegółowe projekty zostaną określone na podstawie wykształcenia, zainteresowań i umiejętności.

Zainteresowany? Aplikuj już dziś!

.

Obejrzyj również nagrany webinar o doświadczeniach pracownika w firmie

Jak projektować i zarządzać Employee Experience

Zobacz także:

Cenimy Państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Prywatności. Czytaj dalej.
Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu.Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek