Tematyka: E-commerce
Kiedy: 31.07.2024r. (środa)
Godzina: 18:00
Gdzie: Online
Koszt: Bezpłatne
Język spotkania: polski
Odbierz gotowy zestaw porad na temat skutecznego zbierania, integrowania
i analizy danych biznesowych oraz marketingowych.
Podejmuj właściwe decyzje dzięki odpowiedniej agregacji danych w sklepie internetowym.
Zmień podejście do analityki w biznesie, identyfikuj i mierz kluczowe wskaźniki sukcesu w e-commerce, takie jak współczynnik konwersji, koszt pozyskania klienta (CAC) oraz wartość życiowa klienta (CLV).
Poznaj, w jakich celach możesz wykorzystać narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, Hotjar, Tableau, i wiele innych, które pomogą w zarządzaniu sklepem internetowym.
Nieważne czy koncentrujesz się na zwiększaniu obecności na danym rynku, budowaniu świadomości marki w docelowych segmentach, czy skutecznym pozyskiwaniu i utrzymaniu klientów – strategiczne zastosowanie analityki e-commerce zapewni Ci dźwignię do osiągnięcia wszystkich tych celów.
Dołącz do webinaru i sprawdź główne kroki, które musisz podjąć, aby zautomatyzować raportowanie.
Skorzystaj i zapisz się na webinar!
.
Zobacz również webinar dla studentów