Tematyka: E-commerce

Kiedy: 31.07.2024r. (środa)

Godzina: 18:00

Gdzie: Online

Koszt: Bezpłatne

Język spotkania: polski

Link do wydarzenia i zapisów

Odbierz gotowy zestaw porad na temat skutecznego zbierania, integrowania
i analizy danych biznesowych oraz marketingowych.

Podejmuj właściwe decyzje dzięki odpowiedniej agregacji danych w sklepie internetowym.

Zmień podejście do analityki w biznesie, identyfikuj i mierz kluczowe wskaźniki sukcesu w e-commerce, takie jak współczynnik konwersji, koszt pozyskania klienta (CAC) oraz wartość życiowa klienta (CLV).

Poznaj, w jakich celach możesz wykorzystać narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, Hotjar, Tableau, i wiele innych, które pomogą w zarządzaniu sklepem internetowym.

Nieważne czy koncentrujesz się na zwiększaniu obecności na danym rynku, budowaniu świadomości marki w docelowych segmentach, czy skutecznym pozyskiwaniu i utrzymaniu klientów – strategiczne zastosowanie analityki e-commerce zapewni Ci dźwignię do osiągnięcia wszystkich tych celów.

Dołącz do webinaru i sprawdź główne kroki, które musisz podjąć, aby zautomatyzować raportowanie.

Skorzystaj i zapisz się na webinar!

.

Zobacz również webinar dla studentów

Osiągaj cele skutecznie: SMART w praktyce

Zobacz także:

Cenimy Państwa prywatność
Cookie settings
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Prywatności. Czytaj dalej.
Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
Cookie settings
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu.Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Cookies set by Google for logged in users.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

There is no cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

There is no cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Cookie settings