Gdzie: Online
Koszt: Bezpłatnie
Forma webinaru: Nagranie wideo, wysyłane na maila po rejestracji na stronie EY.
Dla kogo: Dla wszystkich zainteresowanych innowacjami w dziedzinie „market research” w zakupach, osób zainteresowanych wykorzystaniem sztucznej inteligencji w badaniach rynkowych oraz specjalistom.
Link do rejestracji do webinaru
EY zaprasza na kolejny webinar przygotowany w tematyce świata market research w zakupach ! Podczas tego webinaru poznasz najnowsze trendy i innowacje w obszarach takich jak: AI, Big Data, technologie noszone.

Agenda webinaru Nowoczesny market research
- Przegląd najnowszych trendów w badaniach rynkowych dotyczących zakupów.
- Sposoby wykorzystania sztucznej inteligencji w Analizie Preferencji Konsumentów.
- Korzyści wynikające z analizy ogromnych zbiorów danych w kontekście Zakupów.
- Skuteczne monitorowanie zachowań i preferencji klientów za pomocą technologii noszonych.
- Automatyzacja procesów zbierania danych, w tym Web Scraping i analiza sentymentu online.
Zarejestruj się już dziś i korzystaj z bezpłatnej wiedzy od ekspertów !