Tematyka: Klientocentryczne podejście
Czas trwania webinaru: 1h
Gdzie oglądać: Na kanale Klientocentryczni na YouTubie
Język spotkania: Polski
Przemiana organizacji w kierunku pełnej orientacji na klienta (CX) to proces długotrwały. Skuteczna transformacja doświadczenia klienta wymaga od firm jasnej wizji, budowania świadomości wśród pracowników oraz ich aktywnego zaangażowania.
Poniższe wyzwania należą do jednych z najważniejszych w prowadzaniu klientocentryczności w zespole i firmie.
- Dążąc do realizacji wielu celów biznesowych, firmy często pomijają potrzeby swoich klientów, co może negatywnie wpłynąć na ich lojalność i satysfakcję.
- Wewnętrzne konflikty, brak spójności w działaniach różnych działów i trudności w komunikacji są głównymi przeszkodami w skutecznym wdrażaniu strategii CX.
- Akceptacja i wsparcie ze strony zarządu są kluczowe dla skutecznej implementacji strategii CX. Brak zaangażowania najwyższego szczebla zarządzania prowadzi do spowolnienia rozwoju organizacji w tym obszarze.
Obejrzyj nagrany webinar na YouTubie w odpowiedniej dla Ciebie chwili, przerywaj kiedy potrzebujesz i zyskuj praktyczną wiedzę od ekspertów!
Co zyskasz oglądając webinar Customer Experience? Dowiesz się:
- jakich 5 kluczowych kompetencji CX należy rozwijać w organizacji
- jak komunikować się z różnymi zespołami, aby pokazać dlaczego CX jest kluczowe dla sukcesu organizacji
- jak prowadzić proces zmiany wdrażając konkretne cele i taktyki, które zaangażują i motywują wszystkie działy do działania na rzecz lepszego CX.
Sam zobacz!
.
Zobacz również bezpłatne stacjonarne warsztaty