Tematyka: Doświadczenia pracownika w firmie
Czas trwania webinaru: 1h 8min
Gdzie oglądać: Na kanale Klientocentryczni na YouTubie
Język spotkania: Polski
Obejrzyj we własnym tempie, nagrany webinar, który poświęcony jest jednemu z najważniejszych aspektów współczesnego biznesu – doświadczeniom pracowników.
Badania pokazują, że doświadczenie pracownika ma kluczowy wpływ na sukces całej organizacji oraz finalne doświadczenia jej klientów. Co zatem zrobić, aby wykorzystać ten ogromny potencjał doświadczeń?
Co zyskasz oglądając webinar Employee Experience? Poznasz:
- Kluczowe momenty prawdy: Jak zarządzać doświadczeniami pracowników organizacji w miejscach, które mają największy wpływ na ich postrzeganie Twojej firmy?
- Potrzeby, problemy oraz oczekiwane benefity: Jakie są najczęstsze wyzwania stojące przed firmami w kontekście poprawy doświadczeń pracowników?
- Ścieżka pracownika: Jak mapować ścieżki pracowników oraz projektować ich doświadczenia?
- Kluczowe miary zaangażowania i doświadczenia: Jakie wskaźniki warto monitorować, aby mierzyć efektywność działań ukierunkowanych na poprawę doświadczeń pracowników?
- Doświadczenia pracowników a CX – jakie efekty dla biznesu i klientów przynosi inwestycja w projektowanie doświadczeń pracowników?
Nie przegap okazji, aby dowiedzieć się, jak poprawić doświadczenia pracowników!
.
Obejrzyj również nagrany webinar o marketingowych trendach i strategiach